Donează     Rugăciune       TV LIVE

Bacteriile evoluate E adevărat (mini-documentar), episodul 43

Adaugat la :  8.09.2020

Doctorii ne spun că este esențial să avem mâinile curate. De ce? Fiindcă peste tot e plin de bacterii: pe lucrurile pe care le atingem, în aerul pe care îl respirăm, în hrana pe care o mâncăm, și chiar și în interiorul nostru.

Unii microbi ne sunt benefici, cum ar fi cei care ne ajută să digerăm hrana sau să luptăm cu infecțiile. Însă, cu otate bacteriile rele existente, savanții se străduiesc să dezvolte antibiotice noi care să le combată.

Chiar și așa, bacterille au mutații unoeri, când se reproduc, unele devenind rezistente la medicamente și chiar periculoase pentru sănătatea noastră.

Să fie oare acest proces o evoluție, așa cum sugerează unii?

Deloc! Cercetătorii au descoperit că bacteriile sunt tot bacterii! De exemplu, într-un studiu pe 20 de ani despre E. Coli, care poate provoca toxiinfecție alimentară, savanții au analizat 40.000 de generații ale acestei bacterii, confirmând că E. Coli a evoluat tot în E. Coli.

Într-un studiu similar s-au folosit musculițe de oțet, care sunt alcătuite din mai multe celule decât bacteriile. După 600 de generații, echivalentul a 12.000 de ani omenești, acestea au rămas tot musculițe de oțet.

Pentru savanții care cercetează Biblia cu atenție, aceste rezultate sunt credibile. Aceasta deoarece Dumnezeu a creat fiecare ființă cu abilitatea de a se reproduce numai după soiul său. Așadar, bacteriile vor fi mereu tot bacterii, iar noi tot trebuie să ne spălăm pe mâini.

Mai multe materiale despre universul nostru minunat, despre modul în care a fost creat și legile după care funcționează afli dând click aici: https://alfaomega.tv/creationism

Alte informatii

Canalul Alfa Omega TV poate fi receptionat gratuit via satelit: Eutelsat E16A, 16 grade Est, Frecventa – 12.717 Mhz, Polarizare Orizontală, Symbol rate - 7500 ks/s, FEC - 3/4, Codare - MPEG-4. Alfa Omega TV Production detine 2 licente de emisie TV pe satelit: canalele Alfa Omega TV si Alfa Omega TV International. SC Alfa Omega TV Production SRL, Str Aurel Pop nr. 8, Timisoara. Reprezentant legal si asociat unic: Petan Tudor. Conducerea societatii: Petan Tudor: director general, coodonator programe; Petan Mirela: director executiv; Mocofan Muguras: director tehnic/dezvoltare.  Cod de conduita profesionala

x

Abonează-te la revista gratuită, la newsletterul nostru email sau la punctele de rugăciune lunare, durează doar câteva secunde.  Abonare

Rugaciune Ai o problemă și ai nevoie de ajutor în rugăciune? Suntem aici pentru tine, te putem sprijini, ne rugăm împreună cu tine! Scrie-ne!