Donează     Rugăciune       TV LIVE

E adevarat 32 - Omleta jurasica

Adaugat la :  24.10.2017

Ce a fost mai intai: gaina sau oul? Desigur ca gaina! Daca nu ar fi gaina, nici gand de omleta! Stiati ca unei gaini ii trebuie 24 de ore pentru a produce un ou? Insa e si mai uimitor ca are nevoie de o pauza de doar 30 de minute ca sa o ia de la capat. Fiecare ou are 17 000 de pori minusculi la suprafata.

Cum e cu ouale altor creaturi? Ouale pot avea diferite marimi, forme si culori. Sunt oua de prepelita, de macaleandru, de gaina, oua enorme de strut, dar si oua de dinozauri. Exact, din cand in cand, paleontologii mai descopera cate un ou fosilizat de dinozaur ce a fost distrus inainte de a ecloza.

De curand, a fost facut un studiu pe oua fosilizate de sauropozi in provincia Yunnan, din China. Ouale contineau oasele minuscule ale unor dinozauri nenascuti. Conform savantilor, acestia au fost victimele unui potop catastrofic. In oase, savantii au descoperit ramasitele unor proteine ce puteau exista de numai cateva mii de ani si nu de 190 de milioane de ani, cum sugereaza altii.

Aceste dovezi sustin ideea existentei unui potop global catastrofic, precum cel din vremea lui Noe, acum mii de ani. Oricat ne-ar placea un mic dejun copios, chiar si stiinta are limitele ei, iar o omleta jurasica nici macar nu e in meniu!

Video produs de Institute for Creation Research, http://icr.org

Mai multe resurse creationiste: http://alfaomega.tv/creationism

Alte informatii

Canalul Alfa Omega TV poate fi receptionat gratuit via satelit: Eutelsat E16A, 16 grade Est, Frecventa – 12.717 Mhz, Polarizare Orizontală, Symbol rate - 7500 ks/s, FEC - 3/4, Codare - MPEG-4. Alfa Omega TV Production detine 2 licente de emisie TV pe satelit: canalele Alfa Omega TV si Alfa Omega TV International. SC Alfa Omega TV Production SRL, Str Aurel Pop nr. 8, Timisoara. Reprezentant legal si asociat unic: Petan Tudor. Conducerea societatii: Petan Tudor: director general, coodonator programe; Petan Mirela: director executiv; Mocofan Muguras: director tehnic/dezvoltare.  Cod de conduita profesionala

x

Abonează-te la revista gratuită, la newsletterul nostru email sau la punctele de rugăciune lunare, durează doar câteva secunde.  Abonare

Rugaciune Ai o problemă și ai nevoie de ajutor în rugăciune? Suntem aici pentru tine, te putem sprijini, ne rugăm împreună cu tine! Scrie-ne!